Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Sweet Winter Season Pocket Letter

Het is lang geleden, maar ik ben zelf ook eens lekker aan de freubel geweest.

Een ware hype, de Pocket Letter projectjes! Maar dan ook wel super leuk om mee bezig te zijn.
Ik heb deze gemaakt met de Studio light Sweet Winter Season stansvellen.

Gebruikt:
 
Ik heb eerst alle vellen uitgedrukt. Omdat het stansvellen zijn, hoef je niet te knippen.
Maar er zitten dan wel van die lelijke witte puntjes aan. Die heb ik met een Distresser verwijderd.
Daarna heb ik alle randjes voorzien van een beetje Distress Vintage Photo inkt.
Vervolgens heb ik alles neer gelegd zoals ik het wil hebben, voordat ik alles ga oppakken.
Zo kun je nog schuiven wanneer je dat graag wilt.
Het meeste heb ik vast geplakt met Tacky Glue, maar sommige onderdelen ook met een beetje foam voor een speels effect.
 
Hier en daar heb ik een kerst tekst van CreaMiep Design stamp Tekst Najaar/kerst gestempeld met Versa Magic Jumbo Java.
Toen heb ik alle kaartjes in het hoesje gestoken
De twee bloemen en de tekst in het midden, heb ik op de Pocket Letter hoesje geplakt.
 
Met een perforeertang heb ik 2 kleine gaatjes in het hoesje gemaakt. En daarna een stuk Jute touw vast gemaakt, zodat het projectje ook opgehangen kan worden.
Want dit stop je niet weg in een multomap.
En dan is dit het resultaat.

Ik ben benieuwd of jullie nu ook geïnspireerd zijn om zo'n Pocket Letter te gaan maken.

Groetjes, Sonja
CreaMiep

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)