Pagina's

vrijdag 16 oktober 2015

Katzelkraft Virus

Sinds gisteren ben ik ook helemaal in de ban van de katten van Katzelkraft.  Dit merk met prachtige stempels is nu ook te koop in de webshop van CreaMiep. Toen ze door de brievenbus binnen kwamen, heb ik alle strijkwerk aan de kant geschoven en heb er ook meteen een kaart mee gemaakt. Wat zijn ze ontzettend leuk!! ONWEERSTAANBAAR :-)





Voor degene die graag weten wat ik ervoor gebruikt heb, komt hier het lijstje:

Kattenstempels van Katzelkraft 
Achtergrondstempel blokjes van Katzelkraft
Tekststempel CreaMiep Design 
Achtergrond gemaakt met distress inkt Picked Raspberry en Peacock Feathers.
Kat ingekleurd met FLEXMARKERS: Imperial Purple V564, Wild Orchid V746 en Pink Pearl V718.

Een witte kaart en 2 x gekleurd cardstock in de kleuren van de distress inkt.
De tekst en de kat zijn gestempeld met Memento Dewdrop Tuxedo Black

Allemaal een hele fijne stempel vrijdag.
Creatieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met mooie achtergrond. Leuke katten-stempel. Ik heb de andere stempels van de katten ook even bekeken en ik kan me voorstellen dat je er direct mee aan de slag wilde. Leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wies voor het leuke compliment. Ik vind de katten heel erg grappig en de humor miste ik vaak een beetje in stempels. Daarom zijn deze nieuwe stempels van Katzelkraft zo leuk...binnenkort ook een voorbeeld
      met de vogeltjes :-)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)