Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Wedstrijdje kerstkaartje maken

We vonden het weleens een leuk idee om een wedstrijdje te organiseren.
Natuurlijk zit daar ook een klein prijsje aanvast.
Vier leuke artikelen van Bo Bunny. Wie wil dit niet winnen?
 
Maar we hebben ook een 2de prijs! Hierbij gaat het om de eer.
Je bent dan gastdesigner met Valentijn 2013. Wil jij winnen? Kijk dan hier onder wat je daarvoor kunt doen.
 
Wat moet je hier voor doen?
* Maak een kerstkaart in het paars.
* Zet hem in een bericht op je blog en vertel dat je mee doet aan een wedstrijd van CreaMiep.
* Ben je nog geen opvolger, dan is het leuk als je dat wel wordt (er zal meer wedstrijdjes volgen in de toekomst)
* Zet de bovenstaande foto in je linker- of rechter siderbar.
* Zet je naam in Mister Linky hier onder. Wel de link naar je bericht/kaartje, niet naar je volledige blog, want dan moeten we te lang zoeken naar je gemaakte kaart.
 
Op 24 december maken we bekend wie gewonnen heeft en krijgt na het sturen van de gegevens via mail de Bo Bunny artikelen thuisgestuurd.
 
Natuurlijk heeft ons design team voor voorbeelden gezorgd:

 

 
 
 
Nu is het aan jullie.
Succes.

 
 

Groetjes, Design Team

28 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging! Ik vind het wel wat hebben een kerstkaart in paars. En wie weet 'scoor' ik ook nog eens een paar gave artikelen van Bo Bunny!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging hoor en wie weet wordt paars de nieuwe Kerst kleur :-). De prijs die we kunnen winnen is super leuk!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Leuke challenge is dit en..laat mijn laatste kerstkaart nu ook paars zijn dus...ik doe mee..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wedstrijd. En om te winnen zou ook leuk zijn. Ik heb de kaart met veel plazier gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging,ik ben gek op paars :-p
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind dit een super leuke wedstrijd. ben al alles aan het samensprokkelen voor een kaart. Dus reken mij al maar tot de deelnemers.
    hij komt er aan.
    groetjes malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging. Ik heb mijn kaart ook ingezonden. Alleen bij 12 heb ik de verkeerde link ingevuld. Maar krijg het niet meer weg. Nr 13 Anja3D is wel goed.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk een paarse kerstkaart!!
    Mooie voorbeeldkaarten.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat leuk. Ik heb mijn laatste Kerstkaart ook in Llilakleuren gemaakt dus ik doe graag mee. ik heb jullie al in mijn zijbalk van mijn blog gezet.
    Liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vond dit ook een leuke uitdaging
    en heb er meerdere gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging mijn kaartje is geplaatst.
    gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdagind ik heb mijn kaartje geplaatst en de prijs staat op mijn blog in de sidebar.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Wat leuk dat ik deze Challenge gewonnen heb...ik heb je mijn adres gegevens gemaild..zijn die wel aangekomen ???

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)