Pagina's

maandag 10 februari 2014

Een klein doosje

Goedemorgen allemaal

Wat vliegt de tijd ik mag al weer een creatie plaatsen voor het blog.
Dit keer heb ik gekozen voor een klein doosje.

Het was een heel gepriegel maar het is gelukt.
Ik heb voor dit doosje de volgende materialen gebruikt:

Scrap papier - Making Memories thema Je t' adore
Stempel - CreaMiep Design ingekleurd pro- en flexmarkers
De randen heb ik beinkt met distress inkt hiervoor heb ik de kleuren tattered rose en photo vintage gebruikt.
De vlinder  en tak zijn stanzen van Memory box
Voor de afwerking heb ik roosjes, bloemen, parels en lint gebruikt.

 
Dit alles is verkrijgbaar bij de webwinkel van CreaMiep.
 
Het doosje is naar een nichtje gegaan voor haar verjaardag.
 
 
Veel kijk plezier.
 
Liefs Yvonne

21 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Leuk gedaan hoor! Groetjes Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Wat een schatje, zo prachtig gemaakt!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er geweldig mooi en romantisch uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)