Pagina's

donderdag 15 oktober 2015

Magic cards box



Hallo allemaal,

Jullie hebben wel in de gaten dat er dit keer veel foto's toegevoegd zijn in deze inspiratiepost.
Tja... ik wilde jullie natuurlijk alles laten zien, dus vandaar. 

Ik heb dit keer een setje kaarten gemaakt voor een tante van mij (een klein bedankje).
Ze houdt ook erg veel van elfjes... dus de keuze was snel gemaakt.

Ik heb eerst met Distress inkt de achtergrondjes gemaakt.
figuurtjes in gesponst met een sponsje. 
 
Vervolgens de afbeeldingen er op gestempeld.
Ik heb wel gebruik gemaakt van aquarellepapier.
Dit vloeit het mooiste met water.
Vervolgens heb ik de kaartjes gemat op Linnenkarton.
Een klein touwtje met een sleutelbedeltje maakt het geheel af.
 
Ik moest er natuurlijk ook een mooi doosje bij maken.
In principe zijn de handelingen hetzelfde als bij de kaartjes.
 

 


Nu is het een compleet kadootje geworden.
Ik hoop jullie vandaag geïnspireerd te hebben met mijn post.
 
Tot de volgende keer!
Liefs Syl
xxx

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige set Sylvia....de kleuren zijn weer prachtig gekozen. Mag ik vragen welke kleur distress je hebt gebruikt? Je tante zal wel ontzettend blij zijn geweest met zo'n mooi persoonlijk bedankje. Ik vind het ook supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)