Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

Let it snow


Wat zijn ze toch grappig en mooi, die nieuwe vogelstempels van Katzelkraft. Ik ben weer even aan de slag gegaan en wil jullie mijn laatste nieuwe kaartje laten zien. Veel van deze gebruikte materialen zijn te koop bij de webshop van CreaMiep te Assen.


Ik ben begonnen met de achtergrond te stempelen met de Tampons bloc 01 van Katzelkraft en distress inkt van RangerDaarop heb ik de tekststempel gebruikt van  CreaMiep Design. Ze hebben een prachtige sheet met najaars/winter/kerst teksten, die al gemount zijn, dus alleen maar uitknippen en je kunt ermee aan de slag :-) Het vogeltje is van een stempelset van Katzelkraft en heb ik ingekleurd met Promarkers. Vervolgens heb ik de stans "Snowflake Love Pendant" van Memory Box uitgestanst uit zilverpapier. Als laatste heb ik de sneeuwvlokjes gemaakt met Liquid Appliqué en alles gemat op rood en zilver papier en opgeplakt op een felgele kaart.

Wist je dat CreaMiep ook op Facebook een hele leuke site heeft waar je je eigen kaarten mag laten zien die je hebt gemaakt met de artikelen van CreaMiep, waar je inspiratie op kan doen en patronen kunt downloaden. Dus wordt even lid en kom er gezellig bij!!

Lieve creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)