Pagina's

donderdag 25 juni 2015

koffertje van Dutch Doobadoo

Dit is mijn laatste bijdrage aan het CreaMiep blog.
Ik heb altijd met veel plezier projecten hiervoor gemaakt, maar ik merkte de laatste maanden dat het steeds moeizamer ging. Tijd om het stokje aan iemand anders over te dragen !

Mijn laatste project is een koffertje van Dutch Doobadoo, die mallen zijn zo leuk om te gebruiken, ik kan er geen genoeg van krijgen.





De basis van het koffertje is van kraft, de mal past net op een A4.  Verder is hij afgewerkt met een stansvel dat ik nog had liggen en de randjes zijn ingesmeerd met gesso.

Bedankt weer voor het langskomen en we komen elkaar vast nog wel eens ergens tegen.
Voor mijn opvolgster, heel veel succes !!

Liefs,
Caroline

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig Caroline. Ik vind het jammer dat je stopt met het DT, maar sta natuurlijk achter je beslissing. Voor mij is het zeker niet uit het oog uit het hart en zal je op facebook zeker blijven volgen.
    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je met deze mal een prachtige creatie gemaakt, Caroline. Jammer dat je weggaat. Heel veel succes en tot ziens in blogland!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)