Pagina's

maandag 15 juni 2015

Garden Love

Hallo allemaal.

Omdat het mooie weer er aan komt gaan veel mensen de tuin in. En wat heb je dan ook vaak? Juist een gietertje. Nou deze heb ik voor jullie gemaakt. Ik heb de gieter van Let's get Bizzee genomen als basis.

Nadat ik de vorige keer zo lekker met het papier van scrapberry's bezig ben geweest dacht ik laat ik daar lekker mee verder gaan. Ik heb voor de paarse met bloemen gekozen deze keer. Lekker vrolijk. 
Nadat ik de gieter en het voetje beplakt had ben ik een plaatje gaan zoeken. 



Ik kwam uit bij een klein plaatje van Wee stamps. Ik heb hem een klein beetje aangepast. Zo heb ik het touwtje van de ballonnen er tussenuit geknipt en heb ik daar een echt touwtje tussen gemaakt. Ook de snorharen heb ik zo gemaakt. Het knippen is niet zo makkelijk vandaar deze oplossing. Daarna wat versiering van bloemen, kleine letters van CraftEmotions en wat mos. 

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kleine projectje. Ik zal proberen om binnenkort weer een kaartje te plaatsen. 

Een creatieve dag gewenst!

Liefs CreaMelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)