Pagina's

vrijdag 5 juni 2015

Champagne

Hallo allemaal,
 
Zoals jullie weten is het dit jaar groot feest bij CreaMiep want ze bestonden 1 juli 2015 precies 10 jaar! Is dat nou niet geweldig?!
Er zijn al enkele leuke acties geweest om het te vieren. En 30 mei 2015 is er een open dag geweest. Vele van het Design Team is daar aanwezig geweest. En om het nog eens extra te vieren is de challenge van deze maand het 10 jarig jubileum.
Nou als voorbeeldje heb ik de Champagnefles gemaakt van Let's get Bizzee. Ze wilde ik voor jullie nog even een beetje uitlichten.
 
 
 
Nog even wat foto's van dichterbij. Ik heb het papier van het blok Summer Joy van Scrabberry's gebruikt. Moet zeggen dat ik dit papier wel heel erg mooi vind. Normaal heb ik goedkoper papier van de action maar dit is eigenlijk een beetje mooier ;-) De randjes van het MDF en van het papier heb ik beinkt. Met de stansmal heb ik de ballonnen uit hetzelfde papier gehaald. Dit twee keer, zodat je aan de achterkant geen andere kleur hebt. (achterkant van dit papier was roze met blauwe puntjes, kijk maar naar de vlinders ;-) Dat is ook hetzelfde papier.) De vlinders zijn ook van een stansmal. Vlinders maken het toch een beetje extra feestelijk.
Onderaan heb ik wat mos, bloemen en 2 decoratiestokjes geplaatst. Het plaatje komt ook uit het blok. Die zat achterin en ik dacht die past er mooi bij haha. De letters zijn van CraftEmotions en de kleur heb ik er op gemaakt met inkt.

                           
 
 






Aarzel niet en doe lekker mee met de nieuwe challenge. Via de link boven aan kom je op het blog en daar vind je nog meer leuke creaties mijn collega Designer en van mij

Ik hoop dat jullie de creatie weer leuk vinden en er een creatief en feestelijk gevoel bij krijgen.

Liefs Crea Melanie

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om de vorm van een champagnefles te gebruiken en ik vind het een erg mooie creatie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)