Pagina's

maandag 15 juni 2015

Bekendmaking nieuwe Designers

Vanaf 1 juli komen Sylvia Rentenaar en Marianne Wesseling ons team versterken.
Sylvia en Marianne stellen zich voor:
 
Hallo allemaal,
 
Ik ben Marianne Wesseling en ben al zolang ik me kan herinneren creatief bezig.  Ik heb een hele brede interesse en vind alles leuk wat met handwerken te maken heeft. Ik heb jaren getekend en geschilderd en beelden van klei gemaakt, totdat ik ongeveer 5 jaar geleden kennis maakte met kaarten maken en stempelen en sindsdien heb ik er dus een verslaving bij. Je kunt me dagelijks vinden aan de eetkamertafel om te knutselen en te bloggen. Ik vind het leuk om steeds nieuwe materialen te ontdekken en te gebruiken en probeer ook om dat toe te passen in mijn kaarten.  Ik ben erg blij dat ik het DT van Creamiep mag komen versterken en hoop dat ik jullie met mijn creaties een beetje kan inspireren.
 
Mijn eigen kaartjes kun je vinden op:  http://Mariannesblogje.blogspot.com
 
Creatieve groetjes,
 
Marianne
 
 
 
Hallo Allemaal,
 
Na een tijdje "Sabbatical" ben ik weer helemaal terug van weggeweest.
Fijn dat Sonja en haar team mij weer met een warm hart welkom heten.
 
Mijn naam is Sylvia.
Ik ben 39 lentes jong, getrouwd met Gertjan en ik heb 2 prachtige dochters.
 
Creatief bezig zijn, heeft altijd in mijn bloed gezeten.
Ik kon als kind al niet stilzitten, en nu op creatief vlak ook niet!
Ik houd ervan om mezelf uit te dagen, en vele technieken te gebruiken.
 
Je zult zien dat ik veel met distress inkt bezig ben.
Daarnaast heb ik de Faber Castel Polychromos Potloden ontdekt.
Ik houd er van om deze te combineren met Promarkers.
 
Ik maak kaarten, kleine projecten, huisdecoraties... eigenlijk alles wat maar
op mijn pad komt, en wat mij aanspreekt. Maar het leukst om te doen, is
met stempelafdrukjes bezig te zijn... inkleuren...en dan er helemaal op ingaan...
Inspiraties haal ik uit de natuur, kleur, en mijn kinderen en natuurlijk van vele
andere creatievelingen onder ons!
 
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties die ik hier samen met dit team mag tonen.
 
Groetjes Syl
 

 
Helaas gaan we vanaf 1 juli afscheid nemen van Marianne Jacobs en Caroline IJpelaar. Dames? Ontzettend bedankt voor jullie enorme inzet en alle hulp op andere wijzen.
 
Groetjes, Sonja
CreaMiep en Desgin Team

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd, Marianne & Sylvia met jullie plekje in het Design Team van CreaMiep!
    Ik kijk uit naar jullie creaties.
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)