Pagina's

maandag 29 juni 2015

Kaart met verborgen tekst


Hallo allemaal!
Vandaag mag ik weer een kaart op het blog zetten.
Het is een kaart met een verborgen tekst geworden.

 De basis is gemaakt van fuchsia en bordeaux cardstock.
Heb het beplakt met designpapier Fabscraps.
Designpapier heb ik beïnkt met Purple Hydrangea Versa Magic


Als je de kaart opent komt er een tekst tevoorschijn.

De vlinder is van Joy. Verder heb ik verschillende stanzen gebruikt.
Deze komen uit mijn eigen verzameling, maar bij CreaMiep zijn ook veel mooie stanzen te koop.

             De kaart heb ik verder versierd met parels, lint en zelfgemaakte bloemen.
Hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Gezellige maandag en veel knutsel plezier.

Groetjes Anita Beumer

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie kaart. Ik zit het met bewondering te bekijken. Wat heb je mooi designpapier gebruikt en echt een heel leuk idee met die verborgen tekst. Petje af hoor Anita!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie! En een Super mooie kleurkeuze!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Anja leuk dat je hem zo mooi vindt
      groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Ben weg van je creatie met name vanwege de kleuren (zijn wel mijn lievelingskleuren)! Ook leuk hoe je de verborgen tekst gedaan hebt. Ben nieuwsgierig naar hoe je dit maakt/doet. Heb je misschien een tip voor mij waar ik hierover iets kunt vinden?
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Danielle

      leuk dat je mijn kaart zo leuk vindt bedankt voor je compliment

      Groetjes Anita

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)