Pagina's

woensdag 11 juni 2014

For You!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kleine inspiratie te geven namens CreaMiep.
Ik had zin in een zomers kaartje.


Dit lieve stempeltje komt van de Penny Black lijn.
Dit zijn zulke leuke stempels, echt... je handen gaan kriebelen om ze in te kleuren.

Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt pads.


 ( Je ziet op de close-up foto dat het iets glinstert. 
Dit komt omdat ik het afwerk met een vernis laagje, 
zodat het niet kan verkleuren in de zon of licht. Het droogt transparant op)

Het designpapier is van My Minds Eye "Miss Caroline".
Ik houd van die frisse en zachte kleurtjes. 
Echt passend voor de zomer. 

Verder afgewerkt met plakparels, een glinsterknoopje en Jute touw en raffia.

Neem eens een kijkje bij de webshop van CreaMiep en blijf op de hoogte van de nieuwste
materialen en nieuwe inspiraties kun je zien op de blog van CreaMiep DesignTeam.
Word liker van CreaMiep FB en maak kans op een gewelige prijs, namelijk een mooie 
stempelset van Make it Crafty.


Tot de volgende keer!
Liefs Sylvia
xxx


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)