Pagina's

maandag 16 juni 2014

Ballonnenbox kaart.

Hallo allemaal,

Hier weer een gezellig kaart van mij.






Ik heb hem gemaakt met de Silhouette Cameo.
Met het design papier van  Maja design Paper pad Coffee in the arbour 
Persoonlijk vind ik deze papierlijn zo mooi en leuk om te gebruiken.
Dan heb ik de leuke bloemetjes lila en bloemetje Pink
en verder natuurlijk gemaakt met cardstock 
Dit is allemaal te bestellen in de winkel van creamiep

Ik vind het een leuk kaartje geworden ik hoop jullie ook!

groetjes en allemaal een hele leuk en creatieve week toegewenst.
José




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)