Pagina's

maandag 23 juni 2014

Dikke knuffel

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie iets te laten zien.
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag. Ben nu een week vrij en per 1 juli begin ik bij mijn nieuwe baan.
Voor mijn collega's heb ik een kleinigheidje gemaakt en dat is een doosje met mercireepjes. Dit is er 1 van. De anderen zal ik binnenkort laten zien.
Heb ze allemaal een beetje persoonlijk proberen te maken.

Deze is voor mijn collega die een boek aan het schrijven is, dus vond deze stempel van Saturated Canary wel toepasselijk.
Het papier is van de nieuwe lijn van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Het hoekje is van Marianne Design.
 Hier nog even de stempel van dichtbij. Heb hem ingekleurd met alcoholmarkers.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)