Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Omdat jij gewoon heel bijzonder bent.


Vandaag is het mijn beurt weer om wat neer te zetten.
En ik heb deze keer gekozen voor de kleuren beige, oranje bruin en roze.
Alhoewel ik met dat roze steeds oorlog had, want een kamer vol hobbyspullen en nog 
niet de goede kleur papier hebben.
Soms vraag je je af hoe dat toch mogelijk is.
Ik heb gebruikt de stempel van Noor.
En dit zijn de tekststempels die ik heb gebruikt.
Verder de bloemen van Joy.
En dan nog de vlinder en de lantaarnpaal.
En dan natuurlijk een hoop papier en cardstock.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een fijne dag.


4 opmerkingen:

  1. Haha, zo herkenbaar! Een kamer vol met spulletjes en net niet het goede papier of net niet de juiste mal.
    Gelukkig is het je gelukt en je hebt een prachtig kaart gemaakt, mooie warme kleuren en prachtig ingekleurd.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW Prachtig kaartje en prachtige kleuren combi.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow prachtig kaartje weer Marianne.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)