Pagina's

donderdag 13 juni 2013

Tasje

Ik wilde voor de verjaardag van mijn dochter iets anders dan een gewone kaart maken.
Dat is dus aardig gelukt in plaats van een kaart is het een tasje geworden.
Deze dame houdt ontzettend veel van shoppen.


 
Dit is de voorkant geworden.
Ik heb voor dit tasje scrap papier van Magnolia gebruikt.
De randen heb ik beinkt met een paarse cat eye.
Ik heb een oudere stempel gebruikt en deze ingekleurd met derwent potloden.
De parels, lint en roosjes komen uit de winkel van CreaMiep.
 
Dit is de achterzijde geworden.

Veel kijkplezier en tot de volgende keer.

Groetjes Yvonne

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)