Pagina's

maandag 10 juni 2013


hoi medeblogsters,

Hier weer een kaartje van mij creamandy, ik hem hem weer met heel veel plezier gemaakt.
Ik ben begonnen met een kaart wit cardstock 15 x 12 cm.
daarop een kraft karton 14,5 x 11,5 cm.
een velletje design papier van het blokje lyric collection where memories are created.
de roos van noor design heb ik van een hobbymaatje gekregen en ingekleurd met derwent potloden.
Het taartrandje komt bij de action vandaan de bloemen uit mijn voorraad en de knoopjes had ik ook nog ergens liggen wie wat bewaard..........
Het magnolia afdrukjes is met 3d kit verhoogd opgeplakt en ingekleurd met derwent.
De randjes van het papier zijn gedistresst met vintage photo.
Veel kijkplezier
mandy
http://mandyscreaties.blogspot.com


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)