Pagina's

maandag 3 december 2012

Adventkerstkaartje

Bloed, zweet en tranen hebben ze mij gekost.
Ik had het slimme idee er meteen maar 6 te maken. Dat was dus geen goed idee.
De gaatjes wilde ik heel simpel met een zutter maken, maar dat ging dus niet.
Toen alle gaatjes 1 voor 1 gemaakt, en dan ook nog proberen dat ze netjes op de zelfde plek komen.
PPffff wat een werk, maar ze zijn af !!!
En zo zijn ze geworden :

Bij deze heb ik een stempeltje van CreaMiep zelf gebruikt, het vurig kerst draakje

Hier een nieuwe Magnolia stempel.




 
Het cardstock, stempelinkt, dcp papier, en natuurlijk de flexmarkers, zijn allemaal verkrijgbaar bij CreaMiep !!!
Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik !!
Liefs Emmie

7 opmerkingen:

  1. nou je bent wel voor je moeite beloond! Ze zijn prachtig zeg!!! Wat een geweldig idee!! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk inderdaad, maar ze zijn wel allemaal de moeite waard. Prachtige creaties en daar zullen waarschijnlijk wel een paar mensen blij van worden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit wat zal je hier een werk aan gehad hebben.
    Ook een erg leuk idee de mensen die dit van je krijgen zullen wel blij zijn met zoiets moois.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit. Mooi bedacht
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed bezig geweest, het ziet er prachtig uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Emmy, en wat een werk, maar je zult wel eer van je werk krijgen van de toekomstige ontvangers.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)