Pagina's

donderdag 20 december 2012

kadobon

Dit keer heb ik op verzoek van collega's een kadobon gemaakt.
Wij krijgen van ons werk voor onze verjaardag een kadobon naar keuze, deze collega vind een heleboel dingen bij CreaMiep leuk, zodoende dit verzoek. Natuurlijk in overleg met Sonja.
Voor deze kaart heb ik scrappapier van Tilda gebruikt.
De postcard stempel is van Whimsy, deze heb ik beinkt met distress inkt.
Voor de opening heb ik een nestabilitie Label eleven gebruikt.
De takjes zijn van de McGill pons en een stans van Memorybox.
De bloemen/strass steentjes/spacers en parels zijn van CreaMiep.
De vlinder is van mijzelf.
Ik heb om diepte te krijgen eigenlijk het doosjes effect gebruikt.
Mijn collega was dolblij.

Dit was voor dit jaar mijn bijdrage aan het CreaMiep Design team.
Ik wens iedereen fijne feestdagen en tot volgend jaar.

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)