Pagina's

woensdag 5 december 2012

Kerstwijnglas kerstdecoratie/kaarsenstander

Omdat ik ook graag met andere dingen bezig ben dan kaarten maken, laat ik even zien op ik op moment even tussen door doe.
Voor de forumleden uit Assen heb ik deze wijglas gemaakt en die gaan ze volgende week bij mij workshoppen.

Heel simpel gemaakt. Koop of trek een (oud) wijnglas uit de kast. Ik heb een kerstvogeltje gekocht en wat losse sneeuw.
Een bierviltje heb ik wit geverfd en daarop het vogeltje vast gelijmd. Sneeuw in het glas gestrooid, op het glasrand tackyglue gesmeerd, bierviltje erop, omkeren, even goed op de plaats schuiven en wachten tot het droog is. En dat gaat met tacky glue van glas op papier heel snel!
Nog wat kerstballetjes en lint eraan, op voetjes van de wijnglas een dikke kaars en je hebt je eigen kerstdecoratie/kaarsenstander!

Ik vind hem erg leuk en jullie?

Groetjes, Sonja

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk bedacht Sonja.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke orginele Kerstdecoratie geworden!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem super, daarom ga ik hem volgende week maken.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)