Pagina's

donderdag 13 november 2014

Verjaardag van "mijn" meiden

Vorige week waren de dochters van Emmie jarig. Die meiden zijn ook een beetje mijn dochters dus ik heb kaartjes gemaakt met lekker veel hartjes en glitters. De paarse is voor Jamie en de blauwe is voor Naomi gemaakt. Ik zag dit kaartje staan in het Noor! Magazine en vond hem meteen superleuk voor die meiden.








De kaart is gesneden van 1 kleur cardstock, daarop een 2e kleur cardstock en afgewerkt met scrappapier. Ik heb de zijkanten van het papier ruw gemaakt met de distresser en daarna geinkt.
De mallen die ik heb gebruikt zijn bijna allemaal van Noor! Design, alleen het hartje aan de voorkant is van Marianne Design. De tekststempel op de voorkant is van Craft Emotions, deze is met een acryl blok gestempeld met VersaMark inkt. Daarop heb ik glitter embossing poeder gestrooid en daarna met een heattool verwarmd.
De Magnolia is gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met flexmarkers.

Dit was het voor deze keer, bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer !

Liefs,
Caroline







1 opmerking:

  1. oh wat mooi zijn deze twee kaarten en gaaf met die randen met harten!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)