Pagina's

donderdag 20 november 2014

I am dreaming of a nice Christmas!

Hallo lieve allemaal!

Zomer is nu echt voorbij...terwijl de bladeren van de bomen vallen...
en het hier en daar wat druilerig weer is...
zit ik hier te verlangen naar de kerst.

Tja.. dan maar snel aan de slag!

Ik heb een kerst banner gemaakt met het mooie designpapier 
Het is een prachtige lijn met een beetje een Scandinavisch tintje.
Ik ben er gek op.
Ik houd van de traditionele kleuren met een beetje stoere touch erin. 



Daarnaast heb ik ook 2 stempelafdrukjes ingekleurd met 
Je kunt dit met doezelaars en geurloze terpentine doen.
Maar ik kleur het liefst zonder doezelaars en terpetine.



Ik zeg.... laat de kerst maar komen!

Ik zie jullie graag de volgende keer weer.

Groetjes Sylvia
xxx

1 opmerking:

  1. hoi sylvia
    wat een geweldige kerstslinger en erg leuk met henry de muis
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)