Pagina's

vrijdag 20 januari 2012

Challenge Januari 2012

Allemaal de beste wensen voor 2012, dat het een creatief en goed jaar mag worden.
Alweer een jaar voorbij. Maar eigenlijk is er gewoon weer een maand om.
We hebben deze maand geen sketch maar een thema. Het leuke is dat je eigen fantasie op los mag laten.
Het thema is Winterlabel maken.
Dit kun je winnen:
Een stempel van Teresa Collins

Volg wel de regels aan de bovenkant van blog op. Kijk HIER voor de regels.
Inzenden kan tot 31 januari. Op woensdag 2 februari wordt er bekend gemaakt wie gewonnen heeft.

Natuurlijk heeft Design team ook weer voor voorbeelden gezorgd.




Wij zijn benieuwd wat jullie ervan maken!

Vul hieronder je naam en je bloglink (geen photo Bucket link!) naar je kaart(niet naar je hele blogsite). We moeten je kaart makkelijk kunnen vinden via de link die je opgeeft.
Let op dat je de link naar je bericht waar je kaart in staat goed invult!







4 opmerkingen:

  1. Hallo Sonja en team,
    Een heel Gelukkig Nieuwjaar en dat 2012 jullie alle goeds van de wereld mag brengen.
    Een januari-challenge die gisteren al klaar moest zijn?????? Helaas.....zo snel ben ik niet ☺☺☺
    Ook mis ik jullie voorbeelden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2012!
    Heb zojuist mijn eerste freubel van dit jaar geplaatst :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps,de drukte van de feestdagen had er voor gezorgd dat ik het bericht niet optijd keurig klaar had staan.Niet weten dat een grote fan midden in de nacht op 1 januari komt kijken ;)
    Om dat tijdstip zat ik nog ergens feest te vieren. :)
    Maar ik heb hem nu aangepast, als de rest van de dames zijn bijgekomen zullen de andere voorbeelden gauw volgen.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge weer Sonja. Mijn bijdrage staat er ook weer bij.
    Groetjes,
    Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)