Pagina's

dinsdag 14 juni 2016

Sierra van Whimsy Stamps.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien met een mooi stempeltje van Whimsy StampsArt by Mi Ran "Sierra".


Op de voorkant van de kaart heb ik enkele bloemetjes geplakt op een takje (stans van Joy), de tekst gemat op paars papier en een strikje en 3 parels toegevoegd.


De stempel van Whimsy stamps heb ik ingekleurd met Promarkers en Flexmarkers. Alles gemat op paars linnen papier en het plaatje verhoogd opgeplakt. Ik heb er voor gekozen om geen embellishments meer toe te voegen.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en maak je zelf ook kaartjes met artikelen uit de webshop van CreaMiep, kom dan ook eens langs op onze facebookpagina CreaMiep Design.

Met vriendelijke groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)