Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Freddie wenst je een fijne verjaardag

Kennen jullie Freddie al?


Freddie is een hele leuke whimsy stempel getekend door Sylvia Zet voor Wee stamps. Je kunt hem o.a. kopen bij de Webshop van CreaMiep, die hebben een heleboel leuke stempels op voorraad.
Ik heb Freddie afgedrukt op DCP papier en ingekleurd met Promarkers.



Nou dat was nog een hele klus, want ik had nog nooit een draakje ingekleurd :-) maar ik ben met het resultaat wel tevreden, vooral nadat ik hem op een kaartje had gemaakt met allerlei felle kleuren en wat bloemetjes. Nog een tekstje erbij voor een verjaardagskaart en op de hoeken een parel. Ik vond het wel een hele lieve draak en de volgende keer krijgt ie weer een ander kleurtje. Dat is zo fijn met stempels....je kunt ze naar eigen inzicht inkleuren. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb mogen inspireren met mijn kleurrijk kaartje. Tot de volgende keer!!


Creatieve groetjes,

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)