Pagina's

donderdag 2 juni 2016

Er is er een jarig...

Hoi allemaal!

Het is Sandra hier, en vandaag is het mijn taak om jullie wat te laten zien.
Ik heb dit keer een kaartje gemaakt voor een vriendin die 30 is geworden.

 De kaart is gemaakt met de boekenmal van Dutch Doobadoo. De basis van de kaart is gemaakt van kraft papier. Daarop een vel designer papier van Maja design, en daar bovenop een wit wel uit mijn eigen voorraad.

 De tekststempel is van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Memento Tuxedo black ink.
Het kant dat ik heb gebruikt, komt uit mijn eigen voorraad. Om mijn kaartje af te werken heb ik een roze cherry blossom flower gebruikt, 2 witte anjers, 2 roze sweetheart flowers en 2 roze roosjes 10mm.
De cijfers heb ik gemaakt met de cijfermal van Dutch Doobadoo, eerst weer een laagje kraft papier, en daarna de achterkant van het zelfde vel designer papier.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)