Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Weer een afscheid, maar ook weer een nieuwe Designer voorstellen

Mandy heeft ons team als designer helaas verlaten.
Natuurlijk vinden we dat jammer, want Mandy maakte zeer zeker hele leuke kaarten en projecten.
We wensen Mandy dan ook veel geluk in de toekomst.

Dan stellen we jullie voor aan een nieuwe designer:


Ik ben Elly Beemsterboer (54jaar)en woon met mijn man Theo, en onze twee meiden Tamara (23) en Chantal (21) in HOORN.
Ik maak al heel wat jaren kaarten , o.a. 3D , kaarten met afdrukjes, en die kleur ik in met de COPICS /CASTEL potloden en FLEXMARKERS.
Maak ook hele leuke houten spullen voor in de tuin, dakpan schilderen met servetten en leuke loden beelden voor huis en tuin.
Elke donderdag middag knutsel ik samen met mijn zus, en maken we vooral 3D kaarten.
Ik vind eigenlijk een hele boel dingen leuk om te maken.
Als jullie wat willen zien van mijn creaties kunnen jullie op mijn eigen blog komen kijken, zou ik wel erg leuk vinden.

Groetjes Elly
 
 
Het design team en ik wensen Elly veel succes en vooral veel plezier toe in ons team.
 
Groetjes,
Design Team

4 opmerkingen:

  1. Hey Elly, welkom in ons DT Team. Ik ben benieuwd waarmee je ons gaat verrassen. Heel veel plezier bij ons

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in ons team Elly. Ben benieuwd naar je creaties.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel.Ik heb er echt heel veel zin in.
    ik ga mijn best voor jullie doen , en proberen leuke kaarten te maken.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in ons team Elly.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)