Pagina's

maandag 8 juli 2013

Label

Zo het is weer mijn beurt om iets te plaatsen.
Dit keer heb ik gekozen voor een label, deze heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn beste vriendin.


Voor deze label heb ik wit papier gebruikt en dit helemaal beinkt met archival, hetzelfde met de stans gedaan.
De label is de grote van Tim Holz en de stans heb ik gekregen.
De stempel is een nieuwe van Whimsy, deze heb ik ingekleurd met flex- en promarkers.
Voor de afwerking heb ik gekozen voor parels, bloemen en lint van CreaMiep.

Ik wens jullie veel kijkplezier over een week vertrek ik samen met mijn man voor 3 weken naar Canada.

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt, ziet er erg leuk uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zal heel blij zijn met dat label,want het is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)