Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

Rollen bollende Corgi

Eindelijk eindelijk, weer eens tijd voor een kaartje! Veel te druk geweest met allerlei verbouwingen en opknappen van kamers. Maar de handen jeukten en wilde zo graag weer eens lekker aan de slag.
En omdat de voorraad voor de Corgi herplaatser niet zo hard gaat, ben ik daar weer lekker aan begonnen.

 
Het kaartje is ingekleurd met Derwent (ik moest de doos even afstoffen ;) ).
Maar met Derwent vond ik de kleuren beter te krijgen dan met Flexmarkers.
Ik heb de nieuwe mal van Joy! gebruikt met de vlinders en de losse vlinder.
(binnenkort weer leverbaar in de webwinkel)
Die leuke wolkjes zijn van Memory Box (zijn tot maandag 15juli in de aanbieding!) en waar afdrukje uitgestanst is van cArt Us. Verder heb ik linnen karton gebruikt voor de kaart.
 
Ik vind hem geslaagd, jullie ook? 
Op naar de volgende kaart.
 
Groetjes, Sonja

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zeker geslaagd, erg leuk!
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan....en een enige stempel!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk Sonja.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart, en dan die Corgi.
    super gemaakt.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de leuke reacties

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)