Pagina's

maandag 30 januari 2017

Zomaar



Hallo allemaal,

Het is weer 3 weken geleden dat ik mijn kaartje geplaatst heb, dus tijd voor een nieuwe.

De basis heb ik weer een dutch doobadoo mal gebruikt. Deze teken je na op een vel, en knippen maar. Een maatje kleiner op een ander gekleurd vel.
Daarna lekker je design papier van maja erop plakken. Het is toch zulk mooi papier. Elke lijn is gewoon super gaaf.

Het design papier heb ik allemaal beïnkt met distress inkt. Dat geeft je kaart wat meer diepte.

Het afdrukje is van Whimsy, en zijn gewoon al kant en klaar! Heerlijk om snel een kaartje te maken.

Het kaartje heb ik verder afgewerkt met touw, knoopjes, bloemen, en een bedel.

Liefs Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)