Pagina's

dinsdag 5 juli 2016

Geniet van de kleine dingen

Even tussendoor dit leuke kaartje showen.
Het is gemaakt met de Whimsy stempel Wee Mariposa.


Dit lieve plaatje heb ik weer ingekleurd met mijn favoriete alcoholmarkers: de Promarkers.
Ik gebruik ze vaak samen met mijn Flexmarkers.
Ik heb een tekst gebruikt van de eigen stempellijn van CreaMiep Design. Het komt van de sheet: CreaMiep Design Stamp Tekst divers.


Ik heb verschillende stansen gebruikt om de figuurtjes uit te stansen. Het designpapier heb ik in twee blokken verdeeld en gemat op cardstock en daarna alles op een kaart geplakt. Strikje en pareltjes vullen nog wat lege vlakken op.

Bedankt voor het bekijken van mijn kaartje en feel free om een reactie achter te laten. Altijd heel gezellig om te lezen.

Creatieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)