Pagina's

donderdag 16 juni 2016

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Deze leeuw deed me vanaf de eerste keer dat ik hem zag, al denken aan Salvador Dali, dus de link met een schilderij lijst was al snel gelegd.



Ik heb de lijst op de voorkant van een kaart gestempeld en het midden eruit gesneden met een hobbymesje. Aan de binnenkant heb ik de leeuw van Katzelkraft Les Jungles gestempeld en alles ingekleurd met Promarkers en Flexmarkers.



Ik gebruik deze alcoholmarkers meestal bij elkaar, omdat de kleuren elkaar zo mooi aanvullen. Een klein tekstje erbij gestempeld en mijn kaart is af.

Kijk ook eens in de Webshop van CreaMiep waar ze heel veel Katzelkraft en tekststempels verkopen en die op dit moment een geweldige Promarker en Flexmarker aanbieding hebben!!

Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)