Pagina's

maandag 16 mei 2016

with love



Hoi hoi,

Voor mij de eerste keer als DT-lid van Creamiep dat ik iets mag posten op het blog. Ik vind het wel nog spannend allemaal, dit is zo nieuw voor mij.

Mijn kaartje heb ik gemaakt met de dutch doobadoo swingcard gemaakt Ik vind het erg leuk om met deze mallen te werken omdat je geen standaard kaart krijgt.
Het papier is van maja design is een hele frisse kleur.


Het afdrukje is van hobby house.




Verder heb ik het kaartje nog aangekleed met bloemen en meeldraadjes.




tot snel weer!!

liefs Saskia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)