Pagina's

donderdag 14 april 2016

Enjoy Life met Penny Black stempels

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met leuke Penny Black stempels
Ze komen van het setje: Enjoy Life


De achtergrond heb ik lichtjes ingekleurd met panpastel, maar natuurlijk kun je hiervoor ook distress inktkleurpotloden of een ander medium gebruiken. De stempels heb ik afgedrukt met Memento Tuxedo Black. Ook het tekststempeltje is van de Penny Black set.

Ik heb een groenig designpapiertje uitgezocht en alles gemat en de afbeelding verhoogd opgeplakt. Nog een bijpassend lintje en wat witte parels maken mijn kaartje af.

Kom ook eens onze CreaMiep Design Team facebook pagina bezoeken en laat je inspireren door wat er allemaal gepost wordt!! We zijn een klein gezellig team en proberen zowel beginnende als gevorderde kaartjesmakers enthousiast te maken met leuke creaties en natuurlijk mag je zelf ook kaartjes plaatsen met de artikelen die je bij CreaMiep hebt gekocht.

Heel veel creatieve groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)