Pagina's

donderdag 3 maart 2016

"Life is Sweet"


Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik een heel zoet kaartje met jullie delen. 

Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden zodat het 
plaatje er mooi uitspringt. 

Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van 
doezelaars en geurloze terpetine.
Dit zorgt er voor dat de kleuren mooi 
blenden met elkaar.
Natuurlijk kun je ook zonder de 
terpetine en doezelaars kleuren.
Het is net wat je zelf fijn vindt om mee te werken. 

Neem eens een kijkje op onze FB-pagina.
Deze vind je hier: CreaMiep Design FB-groep
Daar kun je inspiraties zien van de 
andere Design Team Leden.
En natuurlijk mag jij je creaties ook laten zien, mits
je de materialen hebt gebruikt die je via CreaMiep Webwinkel 
hebt aangeschaft. 

Ik zie jullie graag de volgende keer weer!

Creatieve groetjes van
Sylvia
-xox-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)