Pagina's

maandag 11 januari 2016

Easel doosje opkikker kaart

Hallo dames,
Ik zal me even voorstellen. mijn naam is Ilonka Heuverkamp


De meeste van jullie zullen me vast nog wel kennen, en weten dat ik een echt creatieve duizenpoot ben. Zelf maak ik heel graag kaarten, minialbums en layouts. Ik ben getrouwd met Ron en samen hebben we vijf kleinkinderen. Twee dagen per week ben ik oppas oma.
Ik besteed heel veel tijd aan mijn hobby's.
Hier op het design blog hoop ik jullie te inspireren met mijn creaties.
Dit is dan ook mijn eerste creatie hier op het blog. Ik heb gekozen voor een opkikkertje. 
Want met de winter voor de deur kunnen we er altijd wel iemand mee opmonteren.
Ik heb het prachtige design papier gebruikt van Paper pads Romance in Sweden Collection 
De stempel is erg leuk om te gebruiken vanwege de kikker.
Crafty Sentiments Design Lollipop Princess and de Frog.
De stempel heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De stempel heb ik met Arcival inkt gestempeld.  Ik hoop dat ik jullie een idee heb kunnen geven om eens in plaats van een kaartje een opkikkertje naar iemand te sturen met twee zakjes thee erin. Natuurlijk kun je ook als opkikkertje Cuppa Soup gebruiken.
Neem ook eens een kijkje op mijn eigen creatie blog

http://meandmyscrapworld.blogspot.nl/



Gezellig dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgenden keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)