Pagina's

donderdag 6 augustus 2015

Bearded Collie met pup

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik mijn creatie laten zien met de nieuwe Poppystamps stanzen van CreaMiep en hoe eenvoudig het is om hiermee een leuke kaart te maken.


Voor deze kaart heb ik de stans Dog Paw Border 1209 en Day at the Dog Park 1212 gebruikt.


Ik heb de pootjes stans gebruikt met een strook zwarte kaartkarton en afgewerkt met een randjespons.
De hondenbak, botje en ballen, heb ik tweemaal gestanst; 1 keer in het zwart en in de lichtbeige kleur kaartkarton welke ik ook onder de strook met pootjes heb gebruikt.

Hierop kun je nu een leuke hondenstempel of plaatje gebruiken om het kaartje af te maken of een van de Poppystamps stanzen van een hondenras, zoals bv Alert Dog
Ik heb hiervoor een foto gebruikt van een contétekening die ik zelf heb gemaakt van een Bearded Collie met een pup en heb deze gemat op een grijs papier.


Omdat het zo leuk was om te doen  heb ik er ook maar meteen 2 van gemaakt, want ik ken veel hondenliefhebbers die wel graag zo'n kaartje zouden willen. :-)


CreaMiep is ook actief op Facebook.
Het designteam van CreaMiep vindt je HIER.
Daar kun je zelf ook je kaartjes posten, vragen stellen aan het DT en inspiratie opdoen.
Mogen we je daar ook eens begroeten????

Bedankt voor het bezoekje!
Creatieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. in het echt is het nog veel mooier. Ik kan het weten, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma. Ja meestal zijn de foto's inderdaad minder dan de echte kaarten.Maar ja, ik ben dan ook geen echte fotograaf. Misschien een nieuwe hobby???

      Verwijderen
  2. Echt heel mooi gedaan en dat het in het echt nog veel mooier is dat klopt natuurlijk. de hondenpootjes vind ik ook zo schattig !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben superblij met deze Poppystamps stanzen, Anoniempje. Ik maak veel kaartjes met honden en dit is een hele mooie aanvulling :-)
      Bedankt voor je leuke reactie!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)