Pagina's

dinsdag 21 juli 2015

Hello Sunshine

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je met weinig, toch een heel leuke kaart kunt maken.
Ik heb voor deze kaart een klein stempelsetje gebruikt van Hot off the press inc., genaamd Sunflower.
(Klik je op de link dan kom je meteen op de goede plaats in de webshop van CreaMiep)



De gele achtergrond heb ik gemaakt met Brusho, maar natuurlijk kun je met distress inkt ook hele mooie achtergronden voor kaarten maken. Hierop heb ik de zonnebloemstempel 3 x afgedrukt met Memento Espresso Truffle en daarna ingekleurd met Promarkers. Om het een klein beetje extra glans te geven heb ik wat lijntjes gezet met Atyou Spica pennen.

Zie hier een detailfoto waarop de glinstertjes wat beter te zien zijn.

Het lieve kleine stempeltje van het lieveheersbeestje zit ook bij het setje, evenals het tekstje wat ik op het labeltje heb gebruikt.

Daarna heb ik de 3 bloemen gemat op lichtgroen linnencardstock en op een kaart van Kraft papier.

Dat was het weer voor wat betreft mijn kaartje. 
Misschien heb ik jullie op een ideetje gebracht; dat zou wel heel erg leuk zijn.
Tot een volgende keer!
Creatieve groetjes,

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)