Pagina's

maandag 4 augustus 2014

Home

Dutch Doobadoo heeft een geweldige stencil uitgebracht. De
 
Bij binnenkomst had ik gelijk diverse ideeën erbij. Er zullen dus nog velen volgen.
 


Gebruikte materialen:
Maja Design Scrapvellen , de vlinders zijn uit het scrapvel geknipt.
Diverse stanzen van Memorybox en Poppystamps die. 
Afgemaakt met een lintje als gordijn, plakparel als deurknop en papier bewerkt met Distress Vintage photo inkt
 
Alle producten zijn te koop op www.creamiep.nl .
 
 
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden?
Bedankt voor het bezoeken van de site.
 
Groetjes, Sonja
CreaMiep

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie uitvoering van de DDB. Mooi papier en leuke stansfiguurtjes heb je gebruikt. Ideaal voor iemand die een nieuw huis heeft, of thuiskomt van een vakantie.... Welkom thuis.. super gedaan! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Gelukkig kan ik weer op jullie blog, werd door een paar blogs die ik normaal gewoon bezoek geweigerd, zo ook hier. Nu mag ik weer haha, prachtig wat ik zie, wat een geweldige mooie nieuwe mallen ook.Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)