Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Flessenhanger van Dutch Doobadoo.

Deze keer heb de flessenhanger van Dutch Doobadoo voor jullie, deze is ook zo leuk om te maken.


Deze plastic mallen trek je over met een potlood en je knipt ze uit, ik heb de hanger 1 keer uitgeknipt uit cardstock en 1 keer uit scrappapier, deze heb ik iets kleiner geknipt zodat ik de flessenhanger kon matten. Verder een taartrondje gebruikt en een stukje verbandgaas. Het Magnolia afdrukje is gestempeld met Memento inkt op dcp papier en ingekleurd met flexmarkers. het bloemetje is van Memorybox en de letters Hoera zijn van Noor! Design, die heb ik 2 keer gestanst en iets verspringend opgeplakt om een schaduweffect te krijgen. Ik heb de tacky glue gebruikt om alles in elkaar te lijmen. Natuurlijk allemaal te koop bij CreaMiep !

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.
Liefs Caroline

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)