Pagina's

donderdag 10 april 2014

Een lief MDF bloemenhanger


Hoi allemaal!

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een inspiratie te geven met de leuke
materialen uit de winkel van CreaMiep!

Binnenkort kun je bij CreaMiep ook Distress Inkt kopen. 
Super toch?!
Ik houd er van om met distress te kleuren.

Ik heb dit keer ook een leuke MDF bloemenhanger van Let's get Bizzee gebruikt
voor mijn projectje.
Deze set komt in 3 delen, van groot naar klein.
Ik heb de middelgrote voor gekozen.

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.
Voor meer leuke hobbymaterialen, kun je terecht bij CreaMiep.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)