Pagina's

donderdag 13 maart 2014

Happy Birthday!

Hoi allemaal!

Het is weer mijn beurt om een inspiratiekaart aan jullie te laten zien.
Dit keer heb ik gekozen voor een stempel van Ching-Chou Kuik's "It's your birthday".
Deze mooie stempel kun je kopen bij CreaMiep. 
Ik vind de stempels van Ching-Chou Kuik zo fijn om te kleuren, en
bovendien is het een goede afbeelding om te oefenen met mijn Promarkers.
Deze Promarkers kun je los kopen bij CreaMiep. 
Ik heb het kaarslicht bewerkt met glossy accents, zodat deze echt gaat glimmen.
Hier een close-up van de afbeelding

Het achtergrondpapier heb ik gemaakt van aquarelpapier.
Ik heb er eerst lekker met distress inkt op gekliederd. 
En daarna heb ik m.b.v. een embossingsfolder met kleine cupcake's het gedroogde 
papier er doorheen gehaald. 
Hier en daar wat bling met gemstones en wat stickles.

Ik hoop dat jullie haar mooi vinden.
Kijk ook eens naar de andere inspiraties van de DT-leden.
En veel plezier met shoppen bij CreaMiep!

Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)