Pagina's

maandag 2 september 2013

WARM WINTER WISHES

Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt, en dat met een stempeltje afdrukje INKY IMPRESSIONS.
Het afdrukje heb ik meerdere keren ingekleurd met de Faber Castell 3D gemaakt.
Ik vind het erg moeilijk, om zelf  3D plaatje te maken,
maar volgens mij is hij wel erg gelukt.
 dit is het stempelafdrukje
het afdrukje heb ik ingekleurd met de Faber Castell  potloden.
 Wat ik voor de kaart heb gebruikt, komt bijna allemaal bij CREAMIEP  vandaan.
WIT CARDSTOCK  voor de basiskaart en de sneeuwijskristallen sterren groot en klein .
Op de ijskristallen heb ik 2 strass stones kristal geplakt.




3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)