Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Double slider card.

Hoi hoi,

Ik ben vandaag weer aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb hem er gisteravond echt uit moeten persen, het wilde maar niet lukken.
Het patroontje heb ik op youtube gevonden. Ik heb dit patroontje lang geleden al eens gemaakt, en vond het leuk om hem weer eens te maken.

Het is het patroontje met het voor velen welbekende boterhamzakje.
De stempel die ik gebruikt heb, is van Whimsy. En deze heet: Blonde Bombshell.
Het papier dat ik gebruikt heb komt ook bij CreaMiep vandaan. Het is:Bloggy Wallpaper en Twiggs Flowers  van Crea Motion.
De swirls zijn van Memory Box. Ik heb er 1 door de midden geknipt.De stans die ik gebruikt heb is : Whimsical Flourish.
Verder nog wat Stickles op de jurk en oorbel gedaan. En wat strass steentjes op de swirl.
 
Als je de labels eruit trekt, komen er leuke uit gestanste labels te voorschijn, met daarop de tekststempels van CreaMiep zelf.
 
Leuk dat je langs kwam !!
groetjes Emmie.

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt, leuk met die labels ook, de stempel is prachtig.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje daar wordt je vrolijk van.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat een superleuke kaart..

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)