Pagina's

donderdag 1 november 2012

Verjaardagskaart

Dit is een extra kaartje voor het CreaMiep Design Team.
Ik heb voor dit kaartje het scrappapier van Maja Design gebruikt.
De nestabilities die ik gebruikt heb zijn de gewone ronde en de geschulpte.
Deze heb ik in elkaar gedaan en toen uitgestanst.
De stempel is al uit een wat oudere serie van Magnolia, deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Het groene randje komt uit eigen voorraad.
De bloemen, splitpennen, spacers en strass steentjes komen allemaal uit de webwinkel van CreaMiep.
Het takje is een stans van Create a Shape en de vlindertjes een pons.

Ik vond het weer heerlijk om dit kaartje te maken.

Groetjes Yvonne

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)