Pagina's

zaterdag 10 september 2011

CANDY: Vrijkaart voor CreaWeekend te Hardenberg

Wil jij een vrijkaartje winnen voor de CreaWeekend in Hardenberg?
De Beurs is van 30 sept. t/m 1 Okt. 2011.



Wat moet je daarvoor doen?
Niet heel veel, lees maar gauw:

1). Word volger (niet van toepassing voor wie het al is)
2). Hieronder een berichtje achterlaten als je mee wil doen, vertel waarom jij graag het kaartje wilt winnen. Doe dit zo orgineel mogelijk.
3). Plaats de Candy op je eigen blog in de sidebar met een link naar CreaMiep Design Team blog.

Op maandag 26 sept. 2011 wordt er bekend gemaakt wie de entreekaart gewonnen heeft.
Dus meld je aan voor 26 sept. 2011!
Dan wordt het vrijkaartje via de post verzonden naar de persoon die gewonnen heeft.
Dus reageer snel wanneer het bekend gemaakt wordt.

8 opmerkingen:

  1. Ik zou het prachtig vinden een vrijkaartje te krijgen omdat wij er bijna elk jaar 2x naar toe gaan om er veel leuke ideeen op te doen. Het is niet zo groot en erg overzichtelijk.
    Ik ga lekker samen met mijn dochters en mijn kleindochter want deze mag ook graag freubelen.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heel graag een kaartje winnen voor de beurs in Hardenberg, omdat ik dan dolgraag mijn moeder en zus meeneem en ik wat extra centjes overhou om gezellig bij jullie in de stand wat extra's te kunnen sneupen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo,

    mijn dochter van 7 vind het altijd erg leuk om naar de beurs te gaan samen met mama... zo kan ze nog eens aanschuiven bij leuke make & takes of kleine workshop.ik heb gezegd dat we net in zwolle (knotsgekke kaartendagen) zijn geweest dus dat we waarschijnlijk niet naar hardenberg gaan (volgens naomi die beurs waar je lekker kunt eten in dat grote restaurant) maar mocht ik een kaartje winnen kan ik natuurlijk geen nee zeggen ;)
    ik ben 29/9 jarig dus mocht er een kaartje deze kant op komen dan kun je al raden waar mijn verjaardagsgeld blijft hahah

    succes iedereen!
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee aan de candy,omdat ik er nodig weer eens uit moet, en met een kaartje van de hobbybeurs heb je natuurlijk altijd een goede reden.Zeker als deze gratis is, want dan kun je weer meer besteden op de beurs, en je weet natuurlijk wel bij wie........?
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy...bedankt! Natuurlijk is het winnen van een kaartje aantrekkelijk als je naar de beurs wilt gaan. Zo heb je meer budget over voor je lievelings spulletjes:-) Zelf ben ik nog nooit in Hardenberg geweest, maar hoorde er onlangs goede verhalen over. En als ik een kaartje win, kan ik natuurlijk niet meer onderuit:-) Voor mij is een dagje beurs 1 groot feest...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spannend vandaag word bekend gemaakt wie de kaartjes gewonnen heeft... ben benieuwd!

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het adres is gemaild
    heel erg bedankt en tot de volgende keer.

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zou graag 2 vrijkaartjes winnen voor de voorjaarsbeurs 2014 voor mijn dochters
    maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)