Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Winnares van Candy Knotsgekke kaarten en Scrapdagen

De Winnares is Marlies.
Gefeliciteerd met je vrijkaartje.
Inmiddels heeft Marlies het kaartje al ontvangen.

Maar ik ga een 2de persoon blij maken.
Onverwachts heb ik een kaartje extra over. Zonde om niet te gebruiken toch?
Dan maak ik liever nog iemand blij ermee.

Dus de volgende winnares is:
Colien
Van harte gefeliciteerd. Je hebt inmiddels mail ontvangen.


Komen jullie ook even langs CreaMiep?
Veel plezier op de beurs.

Groetjes, Sonja
En Design Team

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marlies en Colien,
    Van ♥ Gefeliciteerd met de vrijkaartjes.

    Voor Sonja,
    En donderdag hopen wij (mijn vriendin en ik) bij CreaMiep langs te komen...dus tot donderdag de 17de.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij komen zaterdag zeker langs CreaMiep! Tot dan!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, dankjewel!!
    Ik kom zeker even bij jullie langs.
    grtz. Colien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)