Pagina's

zondag 20 juni 2010

Sketch nr. 3

Hallo Allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe Sketch.



Dit is mijn (Sonja) voorbeeld:


Kaartje is gemaakt van paars linnenkarton. Stempel tekst is van de nieuwe tekststempels van Kars en het afdrukje is van Buzzercraft. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden en gedoezeld met reukloze terpentine. Afgewerkt met bloemetjes en strass-stones.
Randje is gemaakt met de pons van Martha Stewart Doily lace.

Maak jij er ook wat leuks van?

Groetjes, Sonja
CreaMiep



Dit is mijn versie geworden met sketch nr.3. Een vintage kaartje met een uitgeprint plaatje van het internet.
Het geruite papier is van een blok van Eline's Vintage en ik heb nog wat papier uit mijn eigen verzameling erbij gebruikt. De bloempjes zijn gemaakt met Joy Cutting & Embossing stencils.
In plaats van randjes met een borderpons heb ik gekozen voor een rand mooi kant.

groetjes, Monique




Ik zie her en der op de Blogs allemaal doosjes met Merci verschijnen en aangezien Anouk vandaag voor de laatste keer naar huiswerkbegeleiding is wilde ze wel graag een bedankkaartje meenemen. Dus meteen maar even het nuttige met het aangename verenigd en deze sketch erbij gepakt.

De kaart is gemaakt van rood linnen karton en is 14 x 29 cm. Omdat de chocolade ertussen moet het ik een rug aan de kaart gemaakt van 1 cm hoog. De kaart is dus gerild op 14 en 15 cm.
De scrappies zijn gemat met zwart linnen karton, het randje is gemaakt met de Doily Lace pons van Martha Stewart en het stempeltje heb ik in Photoshop bewerkt. Op de rug van de boeken heb ik de vakken gezet waar ze dit jaar zoal mee bezig zijn geweest en het meisje heb ik er ook maar meteen bovenop gezet, was nu toch bezig. Het adrukje is ingekleurd met Derwent potloden en gedouzeld met reukloze terpetine. De bloemetjes op de kaart zijn van Joy en omdat ik in de hartjes van de bloemetjes steentjes heb geplakt heb ik deze ook in het hoekje geplakt.



Binnenin zit een vakje geplakt voor de chocolade.
Het papiertje hiervoor is 13.5 cm breed en 10 cm hoog. De kant van 13.5 is gerild op 1 en 12,5 cm, en de kant van 10 cm is gerild op 4,5 en 5,5 cm. Aan de kant van 10 cm knipjes maken van 1 cm en dan kun je het doosje in elkaar plakken.
Ook op het doosje heb ik een scrappie geplakt en natuurlijk nog zo'n lief randje erop die met de Doily Lace pons van Martha Stewart is gemaakt.

Ik heb de chocolade wel met een dunne dubbelzijdige tape vastgeplakt omdat die er anders wel erg snel uitvalt.

Groetjes,
Caroline



Dit is Jolande's kaartje:

Het kaartje is gemaakt met 2 kleuren cardstock. Voor het randje is de doily lace van Martha Stewart gebruikt. De bloemetjes komen uit mijn privévoorraad.
Het stempeltje is gestanst met een nestabilitie, ingekleurd met Derwents en gedoezeld met doezelaars en reukloze terpetine.

Greetz Jolande

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes dames !
    Ik moest nog even wat dingen tussendoor doen, maar probeer hem van de week nog even te maken.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Sonja wist niet dat je een designteam had??

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Caroline, wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!

    Ja, Anita......spreken we elkaar toch te weinig ;)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en zal zekers gewaardeerd worden-)

    Wegens vakantie, sla ik deze over, dit keer-))

    greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)