Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Een verjaardagskaart in Chinese Stijl.


Vandaag wil ik een easelkaart met jullie delen.
Easelkaartjes zijn altijd erg leuk om te maken, en voor
de ontvanger (die dit niet kent) altijd een verassing
om te krijgen.
Ik zal in de toekomst een kleine tutorial maken over hoe
je deze easelkaart kunt maken.

Ik heb de afbeelding ingekleurd met Faber Castell Polychromos Potloden
Hier een close-up van de afbeelding.

Het achtergrondje, oftewel designpapier, heb ik zelf gemaakt 

Ik hoop jullie voor vandaag geïnspireerd te hebben.
Ik zie jullie graag de volgende keer weer!
Neem ook eens een kijkje naar de creaties van de andere DT-leden.

Groetjes Sylvia

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)