Pagina's

maandag 17 september 2012

Eindelijk het kerstkaartje !

Tja ik had het vorige keer al gezegd, deze stempel van Penny Black met die leuke Elf lag klaar om te gebruiken, en dan heb je geen leuk kerstpapier !



Dus vorige maand maar even een ander kaartje gemaakt, en gewacht tot Sonja er was met dat beeldige Bo Bunny papier. Het blokje dat ik heb gebruikt is de Bo Bunny Paperpad Rejoice. Naast het papier zijn daar ook erg leuke brads en pareltjes etc. van.

De afbeelding is gestempeld op DCP papier met Memento inkt en ingekleurd met Flexmarkers. Ik heb de stempel ingescand en wat verkleind omdat ik het zonde vond als er meer van het papier wegviel. De tak bovenin is de Creatable Stencil Hulsttakjes, de bolletjes zijn gemaakt met de gouden liquid pearls.  De bloemetjes zijn de Creatable poinsettia (op dit moment even niet op voorraad). Op de foto is het niet zo goed te zien, maar op het bont zit sneeuw. Verder heb ik niets op de kaart geplakt, want het papier is al druk genoeg !

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Liefs,
Caroline



6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)